Logopedická intervence u dětí v předškoním věku u dětí s autismem – Bc. Marie OLŠOVSKÁ
Bc. Marie OLŠOVSKÁ
Diplomová práce
Logopedická intervence u dětí v předškoním věku u dětí s autismem
Speech therapy intervention for pre-school children with autism
Anotace:
ABSTRAKT Poruchy autistického spektra patří mezi nejzávažnější poruchy vůbec. Opožděný vývoj řeči bývá často prvním signálem také pro samotné rodiče dětí s touto poruchou. Správná a včasná intervence v oblasti komunikace má zásadní vliv na další vývoj dítěte. Proto právě logopedická intervence hraje v předškolním, ale také již v raném věku stěžejní roli. V diplomové práci se zabývám tématem logopedické …víceAbstract:
ABSTRACT Autistic disorders are among the most serious disorders. Delayed speech development is often the first signal for partents of children with this disorder. An appropriate and timely intervention in the area of communication has a key influence on the ensuing development of the child. For this reason the speech therapy intervention plays a vital role in pre-school age, as well as earlier age …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 12. 2010
Zveřejnit od: 17. 12. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2011
- Vedoucí: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
OLŠOVSKÁ, Marie. Logopedická intervence u dětí v předškoním věku u dětí s autismem. Ostrava, 2010. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.12.2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 12. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace u dětí s autismem a mentálním postižením
Tereza Kulhánková -
Nové možnosti a přístupy v aplikaci alternativní a augmentativní komunikace
Tereza MRÁZKOVÁ -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků na základní škole speciální a v domově pro osoby se zdravotním postižením
Taťána Mohelníková -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace v Mateřské škole a Základní škole speciální NONA v Novém Městě nad Metují
Renáta Kollertová -
Možnosti a využití technických pomůcek, aplikací pro alternativní a augmentativní komunikaci ve vybraných speciálně pedagogických centrech
Vendula MARZINOVÁ -
Využití výměnného obrázkového komunikačního systému a znaků ze znakového jazyka u žáka se sluchovým a přidruženým mentálním postižením
Barbora Rýdlová -
Komunikační deník jako nástroj alternativní a augmentativní komunikace jedinců s pervazivní vývojovou poruchou.
Zdeněk PETŘÍK