Bc. Tomáš Buzrla

Diplomová práce

Projekt inovace reklamačního systému ve firmě XYZ, spol. s r. o.

Project of Complaint System Innovation in the Company XYZ, spol. s r. o.
Anotace:
Cílem mé diplomové práce je vytvoření projektu inovace reklamačního systému ve společnosti XYZ spol. s r. o. V teoretické části práce nejprve definuji pojmy " podnikatel " a " spotřebitel " a jejich vzájemnou konfrontaci při uzavírání smluv. Dále se zaměřuji na samotný právní vztah mezi spotřebitelem a podnikatelem, konkrétně na oblast uzavírání kupní smlouvy a z toho plynoucí práva a povinnosti, které …více
Abstract:
The aim of my diploma thesis is the creation of the innovation project for the complaint service in XYZ, limited liability company. In the first theoretic part of my thesis important terms as: businessman and consumer are explained and their mutual confrontation during the contract making is shown. Then I focused on the law relation itself. The relation between the customer and the businessman is meant …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014
Zveřejnit od: 2. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Martin Jahoda

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Buzrla, Tomáš. Projekt inovace reklamačního systému ve firmě XYZ, spol. s r. o.. Zlín, 2014. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 2. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika