DESIGNING TASK BASED ACTIVITIES FOR SECONDARY SCHOOL STUDENTS – Michaela STRECKEROVÁ
Michaela STRECKEROVÁ
Diplomová práce
DESIGNING TASK BASED ACTIVITIES FOR SECONDARY SCHOOL STUDENTS
DESIGNING TASK BASED ACTIVITIES FOR SECONDARY SCHOOL STUDENTS
Abstract:
This thesis deals with designing task based activities for secondary school students. It provides essential information about task based teaching and learning, its types, features and application in teaching practice. The thesis also informs about advantages of task based activities and their implementation into teaching, in particular in relation to language skills. The research part of the thesis …víceAbstract:
Tato diplomová práce se zabývá tvorbou "task based" aktivit pro studenty středních škol. Zkoumá hlavní fakta o výuce a studiu jazyků formou "task based", její typy, vlastnosti a použití ve výuce. Dále práce informuje o výhodách těchto aktivit a jejich zahrnutí do výuky, především ve vztahu k jazykovým dovednostem. Praktická část zahrnuje výzkum uskutečněný na střední škole prostřednictvím pozorování …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Gabriela Klečková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STRECKEROVÁ, Michaela. DESIGNING TASK BASED ACTIVITIES FOR SECONDARY SCHOOL STUDENTS. Plzeň, 2014. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / AJ-NJ
Práce na příbuzné téma
-
Rozsah využití mateřského jazyka ve výuce anglického jazyka na prvním stupni základních škol
Kateřina PLÍVOVÁ -
Komparace plánovaného kurikula anglického jazyka na primárních školách v České republice a v Nizozemsku
Kateřina Jahnová -
Analýza přístupů pedagogů k výuce anglického jazyka na druhém stupni základní školy a vliv zvolených přístupů na žáky
Anna Hošpesová -
Jak učitel anglického jazyka podporuje aktivitu žáků v hodině
Michaela Augustová -
Výuka výslovnosti anglického jazyka na druhém stupni základních škol
Kateřina Jezdinská -
Kompetence učitelů anglického jazyka na středních odborných školách
Jitka Davies -
Didaktický překlad ve výuce anglického jazyka na gymnáziích: stávající stav a možnosti užití současného pojetí didaktického překladu
Michaela Šamalová -
Postoje studentů středních škol k vysokoškolskému vzdělání se zaměřením na studenty středních odborných škol
Nikola FRANCÁKOVÁ