Využití a efektivita VTI metody v Mateřské škole. – Dana PETRÁKOVÁ
Dana PETRÁKOVÁ
Bakalářská práce
Využití a efektivita VTI metody v Mateřské škole.
Usage and efectiveness VTI method in kindergarten
Anotace:
Obsahem bakalářské práce je přiblížení a zpřístupnění metody videotréninku všem učitelům a širšímu okruhu veřejnosti. Jedná se o teoretický i praktický pohled na metodu videotrénink interakcí, seznámení s jejími širokými možnostmi využití a neocenitelným přínosem, který vede k prohloubení dovedností a kompetencí pedagogů, k jejich osobnímu i profesionálnímu vývoji.Abstract:
The aim of the bachelor work is to approach and to make accessible the videotraining methodi.e. the usage of a video-document as an improvement of communinication skills/to all teachers and general public. We focus on a theoretical and practical view of the video-training method of interaction, we want to get acquainted with its wild usage and valuable asset, which leeds to an extention of teachers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2010
- Vedoucí: doc. PhDr. Alena Vališová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PETRÁKOVÁ, Dana. Využití a efektivita VTI metody v Mateřské škole.. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 04. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Verbální a neverbální komunikace dětí batolecího období a předškolního věku
Izabela Varga -
Informační a komunikační technologie a jejich využití u dětí a žáků s narušenou komunikační schopností
Petra Doležalová -
Prezentace genderových rolí v hrané a animované verzi Krásky a zvířete od Walta Disneyho a jejich porovnání (diskurzivní analýza)
Michaela Střížová -
Komparace živých vstupů ve zpravodajství komerční a veřejnoprávní televize z hlediska vztahu verbální a neverbální komunikace
Filip VAHALA -
Podnikatelský záměr a jeho realizace v České republice z pohledu cizince (Založení a provoz kosmetického salonu)
Ninel JELISEJEVA -
Možnosti a využití technických pomůcek, aplikací pro alternativní a augmentativní komunikaci ve vybraných speciálně pedagogických centrech
Vendula MARZINOVÁ -
Jazyk a kognice u lidí se schizofrenním onemocněním: Test slovních asociací - Test verbální fluence - subtest Slovník
Monika Víchová -
Inovativní metody výuky rozvíjející komunikativní dovednosti žáků na 2. stupni základní školy
Linda SUCHÁNKOVÁ