Irena VRÁNOVÁ
Bakalářská práce
Projekt a jeho plán
Project and its plan
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na řízení projektů od definování základních pojmů až po jednotlivé kroky plánování projektu. Obsahem této práce je vytvořený logický rámec, s navazujícím plán rozsahem neboli WBS. Dále časový plán, plán zdrojů, nákladů a řízení rizik. Cílem mé práce je vytvořit projekt, který bude zvyšovat povědomí o zvolené společnosti. Zároveň je zde vytvořený časový plán, který obsahuje …víceAbstract:
The Bachelor Thesis is focused on project management from the definition of basic concepts to the individual steps of project planning. The content of this work is created logical framework, with the following plan scope or WBS. Timing, resources, cost and risk management are also part of this work. The aim of my work is to create a project which will raise awareness of the chosen company. At the same …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Čížek, Ph.D., M.A.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VRÁNOVÁ, Irena. Projekt a jeho plán. Plzeň, 2020. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Systémy projektového řízení
Práce na příbuzné téma
-
Projekt reklamní kampaně pro vybraný produkt podnik
Roman Pop -
Projekt reklamní kampaně pro vybraný produkt podniku
Bernar Aminov -
Mediaplan reklamní kampaně - sezónní projekt Lázní Poděbrady, a.s.
Jana Janečková -
Marketingová komunikační kampaň na vybraný projekt
Lucie Drábová -
Marketingová komunikační kampaň na vybraný projekt
Petr Chocholouš