Využití ATL i BTL komunikace pro generaci Y. – Ethel Hammonsová
Ethel Hammonsová
Bakalářská práce
Využití ATL i BTL komunikace pro generaci Y.
Use of ATL and BTL communication for generation Y.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá využitím ATL a BTL komunikace pro generaci Y. Cílem mé práce je zjistit, případně vyvrátit, zda vtipné reklamy s emociálními prvky lépe cílí na generaci Y. Teoretická část se zaměřuje na definici základních mediálních pojmů, které se týkají ATL a BTL komunikace, a na aspekty, na jejichž základě zadavatelé reklam vytváří kreativní obsah. V praktické části jsem na základě …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the use of ATL and BTL communication for Generation Y. The aim of my thesis is to establish or refute whether funny ads with emotional elements better target Generation Y. The theoretical part focuses on defining the basic media concepts involved in ATL and BTL communication and the aspects on which advertisers base creative content. In the practical part, I use the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2023
- Vedoucí: Mgr. Jaroslav Pružinec
- Oponent: Zdeněk Hašek, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Online marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
Název
Vložil
Vloženo
Práva