Sara Jandreska

Bakalářská práce

Influenceři na socialních sítích a jejich využití v oblasti marketingu

Influencers on social media and their utilisation in marketing
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá influencer marketingem a jeho využití na sociálních sítích. Jejím cílem je prozkoumat chování influencera v oblasti influencer marketingu na sociálních sítích z pohledu influencera i z pohledu sledujících. Teoretická část této práce se zabývá jednotlivými pojmy marketingu a jejich definicemi. Praktická část poté analyzuje kampaň konkrétní značky a následně zkoumá influencer …více
Abstract:
This bachelor thesis is about influencer marketing utilisation on social media. The aim of this work is to explore influencers’ behaviour in the influencer marketing area on social media from both the influencers’ and the followers’ point of view. The theoretical part of this work is about various marketing terms and their definition. The practical part of this work then analyzes a campaign of one …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Zdeněk Sedláček
  • Oponent: Ludmila Navrátilová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.