Zhodnocení marketingové komunikace vybrané společnosti – Štěpán Dohnal
Štěpán Dohnal
Diplomová práce
Zhodnocení marketingové komunikace vybrané společnosti
Marketing Communication Evaluation
Anotace:
Diplomová práce pojednává o zhodnocení marketingové komunikace vybranéspolečnosti. Práce se především zaměřuje na využití a integraci internetové komunikaces ostatními tradičními médii. V dnešním vysoce konkurenčním prostředí již nestačí mítpouze web a čekat až zákazníci přijdou. Společnosti by měly proaktivně využítkomunikačních možností internetu a prezentovat svou nabídku v souladu s tím, cozákazník …víceAbstract:
The graduation thesis treats of marketing communication evaluation in selectedcompany. The thesis is mainly specialized in usage and integration of internet marketingcommunication with other traditional media. Nowadays, it is not sufficient in highlycompetetive enviroment only to have a web and wait for customers to come. Companiesshould proactively exploit communication opportunity of internet and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Václav Švec, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Česká zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane
Název
Vložil
Vloženo
Práva