Účinnost letákové kampaně společnosti Tesco Stores ČR, a.s. v rámci zimního výprodeje textilu a obuvi 2007 – Bc. Šárka ŠTĚTKÁŘOVÁ
Bc. Šárka ŠTĚTKÁŘOVÁ
Bakalářská práce
Účinnost letákové kampaně společnosti Tesco Stores ČR, a.s. v rámci zimního výprodeje textilu a obuvi 2007
Effectivity of leaflet campaign of Tesco Stores CR, a.s. within winter clearance of clothing and footwear 2006
Anotace:
Letáky jsou důležitou součástí direct marketingu a direct marketing je jedním ze základ-ních nástrojů marketingové komunikace. Společnost Tesco Stores ČR, a.s., ve které pracuji, věnuje správnému výběru produktů prezentovaných v letáku a výběru formy prezentace určité kampaně, např. výprodejů, velkou pozornost. Na úspěchu letákových kampaní totiž do velké míry závisí vývoj tržeb. Touto problematikou …víceAbstract:
Leaflets are an important part of direct marketing and direct marketing is one of the basic tools of marketing communication. Tesco Stores ČR, a.s., where I work, pays major attention to the right selection of products featured in leaflets and to the best form of presentation of specific campaign, e.g. seasonal clearance. These campaigns are very important for Tesco because the volume of sales mostly …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2007
Identifikátor:
4069
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2007
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠTĚTKÁŘOVÁ, Šárka. \textit{Účinnost letákové kampaně společnosti Tesco Stores ČR, a.s. v rámci zimního výprodeje textilu a obuvi 2007}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/tb3m5h/.
Jak správně citovat práci
ŠTĚTKÁŘOVÁ, Šárka. Účinnost letákové kampaně společnosti Tesco Stores ČR, a.s. v rámci zimního výprodeje textilu a obuvi 2007. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 05. 2037
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace direct marketingové komunikace firmy New Flag s.r.o. v segmentu B2B
Kateřina Vodičková -
Analýza marketingové komunikace společnosti Direct Alpine s.r.o.
Alice Veverková -
Postavení Direct Marketingu v moderní marketingové komunikaci
Adéla Hübnerová -
Možnosti a technická omezení marketingových kampaní v Direct Marketingu
Jiří Doležal -
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
Aplikace nástrojů direct marketingu v multilevelové marketingové společnosti
Kateřina Panáková -
Direct marketingové kampaně využívající hlavně poštovní mailing k získávání nových zákazníků
Karolína Krupková -
Segmentace a targeting v direct marketingové praxi Sdružení SOS dětských vesniček
Jana Walterová