Bc. Šárka ŠTĚTKÁŘOVÁ

Bakalářská práce

Účinnost letákové kampaně společnosti Tesco Stores ČR, a.s. v rámci zimního výprodeje textilu a obuvi 2007

Effectivity of leaflet campaign of Tesco Stores CR, a.s. within winter clearance of clothing and footwear 2006
Anotace:
Letáky jsou důležitou součástí direct marketingu a direct marketing je jedním ze základ-ních nástrojů marketingové komunikace. Společnost Tesco Stores ČR, a.s., ve které pracuji, věnuje správnému výběru produktů prezentovaných v letáku a výběru formy prezentace určité kampaně, např. výprodejů, velkou pozornost. Na úspěchu letákových kampaní totiž do velké míry závisí vývoj tržeb. Touto problematikou …více
Abstract:
Leaflets are an important part of direct marketing and direct marketing is one of the basic tools of marketing communication. Tesco Stores ČR, a.s., where I work, pays major attention to the right selection of products featured in leaflets and to the best form of presentation of specific campaign, e.g. seasonal clearance. These campaigns are very important for Tesco because the volume of sales mostly …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2007
Identifikátor: 4069

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2007
  • Vedoucí: Mgr. Petr Podlešák, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠTĚTKÁŘOVÁ, Šárka. Účinnost letákové kampaně společnosti Tesco Stores ČR, a.s. v rámci zimního výprodeje textilu a obuvi 2007. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 05. 2037

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.