Sebepojetí adolescentů ve vztahu k počítačovým hrám. – Zděna PELEŠKOVÁ
Zděna PELEŠKOVÁ
Bakalářská práce
Sebepojetí adolescentů ve vztahu k počítačovým hrám.
Self - conception of teenagers regarding PC games.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je posoudit možný vliv hraní počítačových her na míru životní spokojenosti dospívajících. Ve své teoretické části práce poskytuje informace zaměřené na dynamiku formování osobnosti, poruchy chování dospívajících a vztah mládeže k hraní počítačových her. Dále nabízí pohled na pozitivní a negativní jevy počítače a hledá faktory životní spokojenosti teenagerů. Praktická A část …víceAbstract:
The aim of this bachelor dissertation is to expose the possible effect of playing computer games on the scale of the life satisfaction of young people. In its theoretical part the dissertation provides information focused on dynamics of individuality formation, behaviour disorders of adolescents and their relationship to playing computer games. Further, it gives the view of the positive and negative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 6. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2012
- Vedoucí: Mgr. Vojtěch Lebduška
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PELEŠKOVÁ, Zděna. Sebepojetí adolescentů ve vztahu k počítačovým hrám.. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociálně pedagogická asistence KS + 2 sp.
Práce na příbuzné téma
-
Finanční náklady adolescentů v souvislosti s hraním online her
Petra Kubešová -
Krátkodobé účinky hraní počítačových her (s roleplayingovými prvky) na prosociální chování
Zuzana Komprdová -
Systematická review zabývající se souvislostí mezi hraním násilných počítačových her (VVG) a agresivním chováním
Stanislav Svačinka -
VLIV HRANÍ AKČNÍCH A STRATEGICKÝCH POČÍTAČOVÝCH HER NA KOGNITIVNÍ PERCEPCI HRÁČŮ: PŘEHLEDOVÁ STUDIE
Lukáš MRÁČEK -
Edukační význam hraní počítačových her u žáků 2. stupně základních škol
Kristina Brejchová -
Postoj sociálních pracovníků a rodičů dětí k výhodám a negativům počítačových her v životě dětí předškolního věku
Martina Aubrechtová -
Motivace, Emoce a vztahy v kontextu počítačových her u pubescentů.
Jiří Kovář -
Užívání internetu, sociálních sítí a hraní počítačových her u českých adolescentů v době distančního vzdělávání
Petra VESELÁ