An Analysis of Consumer Attitudes Towards Fast Food Restaurants – Roman MURA
Roman MURA
Bakalářská práce
An Analysis of Consumer Attitudes Towards Fast Food Restaurants
An Analysis of the Consumer Attitudes Towards Fast Food Restaurants
Abstract:
The bachelor thesis aims to investigate possibility of an establishment of a new fast food restaurant in Opava region. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part explores theoretical basis of the fast food industry, marketing research and Porter?s Five Forces Analysis. The practical part of the thesis uses means of the Porter?s Analysis to analyze Opava region fast …víceAbstract:
Cílem bakalářské práce je prozkoumat možnost založení nové restaurace rychlého občerstvení na Opavsku. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá teoretickými poznatky odvětví rychlého občerstvení, marketingového výzkumu a Porterovy analýzy konkurenčního prostředí. Praktická část analyzuje opavský trh rychlého občerstvení a intenzitu konkurence za pomocí Porterovy …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2011
Identifikátor:
19559
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MURA, Roman. An Analysis of Consumer Attitudes Towards Fast Food Restaurants. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 05. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti využívání rychle rostoucích dřevin v obci Polná
Lukáš Novák -
Analýza postojů k obsluze v zařízeních rychlého občerstvení
Zuzana HRABĚTOVÁ -
Analýza postojů zákazníků k restauracím rychlého občerstvení
Veronika MAKYČOVÁ -
Analýza postojů zákazníků k rychlému občerstvení
Zuzana Lehnertová -
Fast food v České republice – sociální, kulturní a ekonomické aspekty
Zuzana Chreňová -
Požadavky pro provoz food trucku
Jan Pravda -
Role food stylingu v současných stravovacích návycích
Kristýna Šteffelová -
Stravování lidí ve „Fast foodu“ se zaměřením na určitou věkovou skupinu
Natálie Pecháčková