Barbara HOFHANSOVÁ

Diplomová práce

Zátěž v učitelské profesi z genderového pohledu

Teachers´ workload from a gender perspective
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou zátěže a jejího zvládání z pohledu učitelů a učitelek čtyř letých gymnázií. Teoretická část je věnována základním pojmům (zátěž, stres a jeho zvládání) a problematice zátěže a stresu z genderového pohledu. Část výzkumná se skládá z vlastního dotazníkového výzkumu, který proběhl za účasti 132 učitelů čtyřletých gymnázií z celé České republiky a zaměřuje se na …více
Abstract:
This thesis deals with teachers' work stress and non-work stress and its management among the teachers of secondary schools. The theoretical part deals with basic concepts (such as stress, workload and coping strategies) and examines this topic further from a gender perspective. The research part deals with stress, coping strategies and connections between these concepts with the assistance of 132 …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 6. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: prof. PhDr. Karel Paulík, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HOFHANSOVÁ, Barbara. Zátěž v učitelské profesi z genderového pohledu. Ostrava, 2017. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro SŠ - Učitelství psychologie pro SŠ