Obchodní strategie a distribuce v lékárně – Darina Holcmanová
Darina Holcmanová
Diplomová práce
Obchodní strategie a distribuce v lékárně
Business Strategy and Distribution in The Pharmacy
Anotace:
Diplomová práce se zabývá obchodními strategiemi a distribucí v lékárně. První část je zaměřena na teoretické poznatky z oblasti farmacie, obchodu, strategie a distribuce. Je zhodnocena současná situace lékáren na trhu a zobrazeny statistiky prodejů, výdajů domácností na léky a příkladně znázorněna tvorba ceny léků. Praktická část se zabývá lékárnou jako obchodem, který musí ustát konkurenční boj na …víceAbstract:
This final thesis focuses on business strategies and distribution in pharmacy store. First part summarizes theoretical learning from fields of pharmacy, sales, strategy and distribution. Present state of pharmacies on Czech market is described with view on sales statistics, expenditures of households for pills and even drugs price making is illustrated. Practical part zooms on pharmacy as a store, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 11. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Štefan Toth
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Estimation of the Market Value Probability Distribution of a Company in the Apparel Industry
Yulu Han -
A Competitiveness Analysis of the Construction and Distribution Company Izolinvest, s. r. o., Focusing on Waterproofing Membranes
Lucie Zlámalová -
Analýza distribuce letenek největšími OTA a metasearchery
Christophe Bordes -
Strategická analýza SP Distribuce s.r.o
Sabina Balcarová -
SWOT analýza firmy
Ondřej Hněvkovský -
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Marek Mrázek -
Marketingový plán distribuce produktu na trh B2B
Stanislav Krátký -
Strategická analýza společnosti ČEZ Distribuce, a.s.
Jan Vaniš
Název
Vložil
Vloženo
Práva