Online marketing společnosti SlouFlou – Marie Vrbková
Marie Vrbková
Bakalářská práce
Online marketing společnosti SlouFlou
Online Marketing of SlouFlou
Anotace:
Cílem práce je sestavit strategii online marketingu pro společnost SlouFlou. V teoretické části se práce zabývá definicí a teorií online marketingu a jeho významu v marketingovém mixu. Praktická část zhodnocuje současný stav a obsahuje sestavení strategie, za pomoci využití teoretických informací z předchozí části práce tak, aby se online marketing stal nástrojem plnění cílů společnosti.Abstract:
Aim of this bachelor thesis is to analyze the current state of online marketing communication of a selected company and to suggest changes to the use of online marketing channels currently in use as well as propose new channels. The first part of the thesis contains a theoretical literature review which centers around marketing mix and marketing communication. The section goes into detail regarding …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michal Vrtiška
- Oponent: Adam Polášek, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů online marketingu
Jana Kocourková -
Efektivita online marketingu na příkladu realitního developera
Kateryna Malyk -
Strategie online marketingu pro začínající podnik
Nela Panchártková -
Efektivní strategie online marketingu pro vybranou firmu
Roland Goltsch -
Návrh strategie online marketingu pro e-shop HezčíSpánek.cz
Natia Tisoňová Sekhniashvili -
Strategie online marketingu na sociálních sítích pro společnost Aylla shoes
Dagmar Nárožná -
Strategie online marketingu na sociálních sítích pro organizaci Love & Story Design
Veronika Davoineová -
Strategie online marketingu na sociálních sítích pro barefoot kolekci značky Vasky trade s.r.o.
Nicola Kunáková