Projekt zavádění databázového marketingu do firmy Studio77 – Ing. Jarmila BITTNAROVÁ
Ing. Jarmila BITTNAROVÁ
Diplomová práce
Projekt zavádění databázového marketingu do firmy Studio77
Project of database marketing implementation to the Studio77 company
Anotace:
Cílem diplomové práce je navrhnout projekt zavádění databázového marketingu do firmy Studio77, které poskytuje veškeré služby týkající se zakázkové fotografie. V první části jsou rozebrány literární prameny, které se týkají problematiky databázového marketingu. Dále jsou v práci analyzovány podmínky pro zavádění databázového marketingu do Studia77, a to ve čtyřech oblastech {--} produkt, zákazníci …víceAbstract:
The aim this master thesis is draw up a project of implementation database marketing to the firm Studio77 that provides all services concerning custom photograph. In the first part are out of print literary sources that the concern problems database marketing. Further are in master thesis analysed conditions for loading database marketing to the Studio77, namely in four regions {--} product, customers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2008
Identifikátor:
8191
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2008
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BITTNAROVÁ, Jarmila. Projekt zavádění databázového marketingu do firmy Studio77. Zlín, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 03. 05. 2018
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Direct marketing a jeho využití u společnosti MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, a. s.
Ivana PETŘÍKOVÁ -
Právní ochrana databází a otevřená data
Anna Ahababova -
Automation of Descriptive Data Mining: The Use of External Data in the Evaluation Phase
Viktor Nekvapil -
Application of modern data science to genomics and clinical research
Andrea Grioni -
Návrh aplikace a databáze vizualizující data z eshopu
Hanuš Arsim Šubrt