Ivana Sersenová

Bakalářská práce

Analýza chování zákazníků při nákupu rychlé módy

An Analysis of Customer Behavior While Buying Fast Fashion
Anotace:
Cieľom bakalárskej práce bolo navrhnúť možné odporučenia pre výrobcov udržateľnej módy. Teoretická časť sa venovala literárnej rešerši na témy chovania spotrebiteľov, rýchlej a udržateľnej módy a marketingového výskumu. Praktická časť bola zameraná na externé dáta čerpané z Českého štatistického úradu, na udržateľnú módu boli vytvorené analýzy PESTLE a SWOT. Súčasťou bolo i zhodnotenie kvantitatívneho …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis was to propose possible recommendations for producers of sustainable fashion. The theoretical part was devoted to literature research on the topics of consumer behaviour, fast and sustainable fashion and marketing research. The practical part was focused on external data drawn from the Czech Statistical Office, PESTLE and SWOT analyses were created for sustainable fashion …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Sersenová, Ivana. Analýza chování zákazníků při nákupu rychlé módy. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku