Analýza chování zákazníků při nákupu rychlé módy – Ivana Sersenová
Ivana Sersenová
Bakalářská práce
Analýza chování zákazníků při nákupu rychlé módy
An Analysis of Customer Behavior While Buying Fast Fashion
Anotace:
Cieľom bakalárskej práce bolo navrhnúť možné odporučenia pre výrobcov udržateľnej módy. Teoretická časť sa venovala literárnej rešerši na témy chovania spotrebiteľov, rýchlej a udržateľnej módy a marketingového výskumu. Praktická časť bola zameraná na externé dáta čerpané z Českého štatistického úradu, na udržateľnú módu boli vytvorené analýzy PESTLE a SWOT. Súčasťou bolo i zhodnotenie kvantitatívneho …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis was to propose possible recommendations for producers of sustainable fashion. The theoretical part was devoted to literature research on the topics of consumer behaviour, fast and sustainable fashion and marketing research. The practical part was focused on external data drawn from the Czech Statistical Office, PESTLE and SWOT analyses were created for sustainable fashion …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Sersenová, Ivana. Analýza chování zákazníků při nákupu rychlé módy. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Chovanie spotrebiteľa pri online nákupe odevov
Tatiana Bachledová -
Chovanie spotrebiteľa pri výbere nákupného miesta s potravinami v Brne
Filip Kavoň -
Chovanie spotrebiteľa na trhu zľavových portálov
Michaela Gažiová -
Chovanie spotrebiteľa pri online nákupe potravín
Barbora Vanková -
Vybrané psychologické aspekty vplyvu obalového dizajnu na chovanie spotrebiteľa pri nákupe produktu.
Martin Ďurota -
Chovanie spotrebiteľa pri on-line fitness a využitie product placementu
Róbert Dufala -
Chovanie spotrebiteľa na trhu udržateľného odevného priemyslu
Martina Vatrtová -
Chovanie spotrebiteľa na trhu liehovín
Mária Ševčovičová