Neverbální komunikace a její význam během výuky anglického jazyka – Lenka Jílková
Lenka Jílková
Bakalářská práce
Neverbální komunikace a její význam během výuky anglického jazyka
The Role of Non-verbal Means of communication in EFL classes
Abstract:
This bachelor thesis provides evidence of the importance of non-verbal communication in EFL classes. The thesis proved that non-verbal communication is an essential part that should be included in EFL classes, mainly for beginners. The thesis deals with all concepts of human communication in general. Non-verbal communication is described in more detail. It shows the significance of facial expressions …víceAbstract:
Tato bakalářská práce poskytuje důkazy o důležitosti neverbální komunikace během výuky anglického jazyka jako cizího jazyka. Práce prokazuje, že neverbální komunikace je nezbytnou součástí výuky, která by měla být zařazena vyučování anglického jazyka, především pro začátečníky. Tato práce se zabývá obecně všemi pojmy, které jsou spojené s lidskou komunikací. Podrobněji je popsána neverbální komunikace …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 7. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Alexey Tymbay, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JÍLKOVÁ, Lenka. \textit{Neverbální komunikace a její význam během výuky anglického jazyka}. Online. Bakalářská práce. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/tdse9l/.
Jak správně citovat práci
Jílková, Lenka. Neverbální komunikace a její význam během výuky anglického jazyka. Liberec, 2022. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání / Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání se sdruženým studiem programu Německý jazyk se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Učebnice angličtiny „Complete Advanced“ a „Advanced Result“ jako příprava na cambridgeskou zkoušku C1 Advanced, část Writing
Lenka Musialková -
Příběh jako nástroj pro rozvoj řečové dovednosti mluvení v angličtině na úrovni B1
Iveta Kousalová -
Hraní rolí jako prostředek zpřístupnění výuky jazykových funkcí dospělým studentům na úrovni A2-B1 (podle SERRJ)
Gabriela Mühlfeitová -
Možnosti využití učebních strategií jako kompenzace vývojové dysfázie u vysokoškolské studentky
Markéta Soukupová -
Lektor jako spolutvůrce sociálního klimatu třídy
Andrea Kurková -
Komunikační strategie u studentů v angličtině jako cizím jazyce
Kristýna Hálová -
Reprodukce genderových stereotypů ve výuce angličtiny jako cizího jazyka
Marie Doskočilová -
Bilingvní děti ve věku od 11 do 15 let, žijící v České republice, které se učí angličtinu jako cizí jazyk.
Valentina ORLOVA
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Šmída, J.
13. 7. 2022