Duc Trung NGUYEN

Bakalářská práce

Značka a posilování zákaznické věrnosti

Brand and building customer loyalty
Anotace:
Zvolené téma bakalářská práce je Značka a posilování zákaznické věrnosti. Cílem bakalář-ské práce je zjistit podmínky pro prodloužení doby platnosti, nebo obnovení členských ka-ret zákazníků. Výstupem práce je zpracování analýzy současného stavu firmy, aktivit zá-kazníků, přehled o značce a návrh konkrétního řešení této problematiky.
Abstract:
The selected topic of the bachelor thesis is strengthening customer loyalty towards the brand. The aim of this paper is to find ways to maintain customer loyalty. Tthe theoretical part includes the analysis of the business, its current situation and its customers. The fin-dings suggest a specific solution for the research problem.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Jitka Ludvíková
  • Oponent: Klára Mouchová, Mgr.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.

NEWTON College a.s.

NEWTON College a.s.

Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management