Projekt zvýšení konkurenceschopnosti společnosti BLOCK a. s. využitím nástrojů marketingového mixu – Renata MÜLLEROVÁ
Renata MÜLLEROVÁ
Bakalářská práce
Projekt zvýšení konkurenceschopnosti společnosti BLOCK a. s. využitím nástrojů marketingového mixu
Project of competitiveness increasing of the company BLOCK a.s. by using the tools of a marketing mix
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá projektem zvýšení konkurenceschopnosti společnosti BLOCK a. s. využitím nástrojů marketingového mixu. Práce je rozdělena do dvou částí: teoretické a analytické. V první části jsou zpracovány teoretické poznatky týkající se marketingového mixu, konkurence, konkurenceschopnosti a marketingového prostředí. V praktické části je charakterizována společnost BLOCK a. s., následuje …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with project of competitiveness increasing of the company BLOCK a. s. by using the elements of the marketing mix. The thesis is divided into two parts: theoretical and analytical one. Theoretical knowledge concerning marketing mix, competition, competitiveness and marketing environment are described in the first part. Tha practical part includes bacis information about the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2009
Identifikátor:
13492
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 1. 2010
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MÜLLEROVÁ, Renata. \textit{Projekt zvýšení konkurenceschopnosti společnosti BLOCK a. s. využitím nástrojů marketingového mixu}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/tf54vf/.
Jak správně citovat práci
MÜLLEROVÁ, Renata. Projekt zvýšení konkurenceschopnosti společnosti BLOCK a. s. využitím nástrojů marketingového mixu. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 12. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Marketingový plán
Natália Velinská -
Marketingový plán zemědělského podniku Farmy Hamouz
Monika Hamouzová -
Marketingový výzkum zdrojů konkurenčních výhod v podmínkách rodinné stavební firmy
Martin Cílek -
Komunikační mix podnikatelského subjektu
Lenka Grundová -
Komunikační mix vybrané kavárny
Nikola FORSTLOVÁ -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - projektová (analytická) studie
Romana Maláčová