Bc. Jan Dvořáček

Diplomová práce

Virální marketing - analýza možností funkčního využití virálních kampaní

The Viral Marketing - the Analysis of Possibilities of unctional Usage of viral Campaigns
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou virálního marketingu a jeho možným využitím v rámci kampaní vysokých škol. V první, teoretické, části diplomové práce jsou představena nezbytná teoretická východiska virálního marketingu se zaměřením na aktuální trendy v dané oblasti. Praktická část práce se věnuje analýze a komparaci vybraných virálních videokampaní vysokých škol a dále je v této části …více
Abstract:
This diploma thesis deals with the issue of viral marketing and its potential utilization within the campaigns of universities. In the first, theoretical, part of the thesis an overview of the theoretical bases of viral marketing with a focus on actual trends in this area are introduced. The practical part of the thesis is devoted to the analysis and comparison of selected viral video campaigns of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Zveřejnit od: 22. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Milan Banyar, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Dvořáček, Jan. Virální marketing - analýza možností funkčního využití virálních kampaní. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace