Analýza marketingové komunikace v souvislosti s uvedením modelu Škoda Scala na český trh – Johana Del Maschiová
Johana Del Maschiová
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace v souvislosti s uvedením modelu Škoda Scala na český trh
Analysis of marketing communication in connection with the introduction of the Škoda Scala model to the Czech market
Anotace:
Cílem bakalářské práce bylo analyzovat marketingovou komunikaci obchodníka ŠKODA AUTO a.s. při uvádění modelu Scala na trh. V rámci zpracování bakalářské práce byl proveden výzkum, původně měl být v souladu se zadáním práce použitý dotazník jako nástroj k získání relevantních podkladů a dosažení stanovených cílů. Po rozhovorech a osobních schůzkách s pracovníky firmy HAVEX-auto s.r.o. bylo od dotazníkového …víceAbstract:
The aim of this thesis was to analyze the marketing communication of ŠKODA AUTO a.s. when launching the new model Scala. Within the framework of the bachelor thesis, research was carried out. Initially, the questionnaire should have been used as a tool for obtaining relevant documents and achieving the set goals in accordance with the assignment. After interviews and personal meetings with employees …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jiří Jíra
- Oponent: Jiří Kulhánek, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva