Příležitosti a rizika ve vzdělávání dvojčat se speciálními vzdělávacími potřebami – Bc. Vendula TYLOVÁ
Bc. Vendula TYLOVÁ
Diplomová práce
Příležitosti a rizika ve vzdělávání dvojčat se speciálními vzdělávacími potřebami
The Opportunities and Risks Connected to the Education of Twins with Special Educational Needs
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na vzdělávání dvojčat se speciálními vzdělávacími potřebami. Teoretická část je věnována dvojčatům obecně. Jsou zde vysvětleny rozdíly mezi dvojčaty jednovaječnými a dvojvaječnými, specifika vztahu dvojčat nebo zmíněny pozitiva a negativa vzdělávání dvojčat ve společné třídě, či odděleně ve dvou třídách. Dále pojednává o vzdělávání žáka se speciálními vzdělávacími potřebami …víceAbstract:
This thesis focuses on the education of twins with special educational needs. The theoretical part is devoted to twins in general. It explains the differences between paternal (identical) and fraternal twins, specifics of the twin relationship or mentions positives and negatives of educating twins in a shared classroom or separately in two classrooms. It also discusses the education of a pupil with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Pavlína Baslerová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TYLOVÁ, Vendula. Příležitosti a rizika ve vzdělávání dvojčat se speciálními vzdělávacími potřebami. Olomouc, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika - poradenství / Speciální pedagogika - poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva