Marketing nezávislých finančně poradenských společností- (porovnání Broker Consulting, a.s. a Partners) – Matěj RUBEŠ
Matěj RUBEŠ
Bakalářská práce
Marketing nezávislých finančně poradenských společností- (porovnání Broker Consulting, a.s. a Partners)
Marketing of independent financial consulting companies : Comparison of the Broker Consulting a.s. and Partners
Anotace:
V mé bakalářské práci se zabývám dvěma hlavními tématy. První je finanční poradenství, u kterého popisuji jeho historii, dále jeho podobu dnes a vyhlídky do budoucna. Také se zabývám otázkou pro koho je finanční poradenství určeno a popisuji zde průběh poradenského procesu. Druhým hlavním tématem je marketing poradenských a finančně nezávislých společností. K tomuto tématu jsem si na porovnání vybral …víceAbstract:
This bachelor thesis discusses two main topics. Firstly, it focuses on financial counselling in general, its history, its current forms as well as its future outlook. I have also taken into account the issue of who is financial counselling for, further describing the individual steps of counselling process. Secondly, marketing of independent financial counselling companies is analyzed. I have selected …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 11. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2010
- Vedoucí: Ing. Štěpánka Ryšánková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RUBEŠ, Matěj. \textit{Marketing nezávislých finančně poradenských společností- (porovnání Broker Consulting, a.s. a Partners)}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/tjt0uo/.
Jak správně citovat práci
RUBEŠ, Matěj. Marketing nezávislých finančně poradenských společností- (porovnání Broker Consulting, a.s. a Partners) . Ústí nad Labem, 2009. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 20. 11. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Multilevel marketing
Adam Vajner -
Řízení spolupracovníků v konkrétním týmu multilevel marketingové společnosti
Tereza Bařinová -
Marketing ve finančním poradenství
Marie Ortová -
Multilevel marketing a jeho aplikace ve vybrané finanční společnosti
Radim Fiala -
Marketing finančních služeb v oblasti finančního poradenství
Petr Hosnedl -
Finanční poradenství v ČR a EU
Nikol Svejkovská -
Činnost finančního poradce u makléřské společnosti Quatro
Petr Procházka -
Vliv finančního poradce na finanční zajištění domácností ve městě Ústí nad Labem
Eliška TÜRBOVÁ