Proměna reklamních sdělení v časopise Květy – Tereza MACHOVÁ
Tereza MACHOVÁ
Bakalářská práce
Proměna reklamních sdělení v časopise Květy
Changes in advertising of magazine Květy
Anotace:
Diplomantka si pro svou bakalářskou práci vybrala problematiku reklamy a její proměny v časopise Květy v rozmezí let 1970 ? 2010. V teoretické části shrne klíčové informace (pojmy, koncepty, teorie, historické souvislosti), které se týkají reklamy. Samostatná kapitola je věnována verbálním a neverbálním složkám reklamy. V praktické části práce se diplomantka zabývá analýzou vizuální proměny reklamních …víceAbstract:
The author has chosen the topic of advertisment and its transformation in Květy magazine between years 1970 and 2010 for her thesis. In theoretical part, there is essential information concerning advertising (terms, concepts, theories, historical context) summed up. One single chapter is devoted to verbal and nonverbal units of the advertisement. In practical part of the thesis the author deals with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Zveřejnit od: 30. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Marek Šebeš, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MACHOVÁ, Tereza. Proměna reklamních sdělení v časopise Květy. Č. Bud., 2012. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / ČJu-SVu, Společný základ
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva