Obchodní plán firmy na základě aktivní marketingové činnosti – Magdalena VLADYKOVÁ
Magdalena VLADYKOVÁ
Bakalářská práce
Obchodní plán firmy na základě aktivní marketingové činnosti
Business plan of the company on the basis of active marketing activity.
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je Obchodní plán firmy na základě aktivní marketingové činnosti. Pro zpracování této práce byla zvolena firma COUNTRY LIFE s.r.o., která podniká v oblasti biopotravin a zdravého stylu. Zabývá se ekofarmou, biopekárnou, velkoobchodem, prodejnami biopotravin a zdravou výživou, restauracemi a občerstvením a v neposlední řadě v ekocentru osvětovou činností. V úvodu práce je …víceAbstract:
The subject of the Bachelor´s degree thesis is the business plan of the company on the basis of an active marketing activity. For the processing of this work has been chosen the company Country Life Ltd., which operates in the field of organic food and of the healthy style. It deals with the organic farm, an organic bakery, wholesale, stores with organic food and health food, the restaurants and snacks …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012
Zveřejnit od: 4. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martin Januška, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VLADYKOVÁ, Magdalena. Obchodní plán firmy na základě aktivní marketingové činnosti. Cheb, 2012. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Kamila Sovová -
Zpracování situační analýzy pro vybraný podnik
Simona ROUPCOVÁ -
Marketingová komunikace při akviziční činnosti začínajícího podniku
Pavel Kalenský -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Radek Hubka -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Business plan: "Memories" Photo Studio
Egor Abakumov -
Business plan for Lonicera
Anna Babicheva -
Busines plan: Cerera - Import and distribution of dried apricots
Denis Karateev