Internetová reklama a její efektivita – Irena SYROŤUKOVÁ
Irena SYROŤUKOVÁ
Bakalářská práce
Internetová reklama a její efektivita
Internet advertising and its effectiveness
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá internetovou reklamou a její efektivitou. První dvě kapitoly seznamují s internetem a reklamou, jejich historií a vývojem. Další kapitoly jsou soustředěny na samotnou internetovou reklamu, na její výhody, nevýhody a také její efektivitu. Dále se práce zabývá rozdíly mezi internetovou reklamou v České republice a Ruskou federací. Součástí práce je i praktická část, která …víceAbstract:
This bachelor thesis is dealing with Internet advertising and its effectiveness. First two chapters introduce the Internet and an advertising, their history and evolution. Following chapters concerns the Internet advestising itselfs, its pros and cons and its effectiveness. Moreover the thesis focuses on differences between the Internet advertising in Czech republic and Russian federation. The part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Zdeněk Valenta, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SYROŤUKOVÁ, Irena. Internetová reklama a její efektivita. Ústí nad Labem, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Obchodní ruština
Práce na příbuzné téma
-
Efektivita internetové reklamy v rámci českého trhu
Barbora Piknová -
Efektivita internetové reklamy v rámci českého trhu
Petra Líbalová -
Efektivita internetové reklamy na českém trhu
Andrea Zanespalová -
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Jakub Zelenka -
Efektivita působení reklamy na internetových pornografických stránkách
Dominik Gerža -
Efektivita internetové reklamy v rámci českého trhu
Petr Fryš -
Efektivita internetové reklamy v rámci českého trhu
Martin Brablec -
Internetová reklama a její rostoucí význam v moderním světě
Petr Mareš