Využití ambientních médií v marketingových komunikacích a jejich souvislost s kreativitou – Jan DVOŘÁK
Jan DVOŘÁK
Bakalářská práce
Využití ambientních médií v marketingových komunikacích a jejich souvislost s kreativitou
Use of Ambient Media in Marketing Communications and Its Relation to Creativity
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá ambientními médii jako jednou z méně tradičních forem reklamy, která se vyvíjí společně s tím, jak se vyvíjí svět kolem nás. Cílem práce je najít a popsat souvislost mezi ambientními médii a kreativitou a zjistit, jestli kreativita působí rozdílně u tradičních médií a ambientních médií. Na konkrétních příkladech pak tato práce potvrdí či vyvrátí, jak kreativita a dobrý …víceAbstract:
This thesis deals with ambient media as one of the less traditional forms of advertising that develops along with how the world around us develops too. The aim of this thesis is to find and describe the relationship between ambient media and creativity and see if creativity works differently with traditional and ambient media. On specific examples this thesis will show how creativity and great idea …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012
Zveřejnit od: 4. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DVOŘÁK, Jan. \textit{Využití ambientních médií v marketingových komunikacích a jejich souvislost s kreativitou}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/tl1cqj/.
Jak správně citovat práci
DVOŘÁK, Jan. Využití ambientních médií v marketingových komunikacích a jejich souvislost s kreativitou. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR A JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ VÝVOJ
Simona Šlapáková -
The Role of New Media in Marketing Communication
Nicola Naušová -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
Návrh projektu guerilla marketingu na hradě Lukov
Vladislava Vystrčilová -
Guerilla marketing a jeho využití v komerčních komunikacích
Tomáš Klimeš -
Návrh guerilla marketingové kampaně pro Plzeňský prazdroj
Barbora Šolcová -
Potenciál Guerilla marketingu
Monika HAVLÍKOVÁ