Vliv okolí podniku na konkrétní podnik – Lucie JAŠKOVÁ
Lucie JAŠKOVÁ
Bakalářská práce
Vliv okolí podniku na konkrétní podnik
Influence of surroundings on a specific company
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analýza vlivů okolí působící na podnik BR PROGRESS s.r.o. pomocí zvolených metod. V teoretické části je vymezeno vnější a vnitřní prostředí působící na podnik. V praktické části je charakterizován podnik BR PROGRESS s.r.o. Dále je využita PEST analýza, která hodnotí dopad makrookolí na daný podnik. Porterovův model konkurenčního prostředí hodnotí vliv mezoprostředí na …víceAbstract:
The principal aim of this bachelor is to analyze effects of surroundings which affect the company BR PROGRESS s.r.o. using the selected methods. The theoretical part is defined by internal and external surroundings influence the company. In the practical part is characterized the company BR PROGRESS s.r.o. It is also used PEST analysis, which assesses the impact of the macro environment on the company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Mgr. Petra Skálová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JAŠKOVÁ, Lucie. Vliv okolí podniku na konkrétní podnik. Plzeň, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Porterův model poskytovatelů mobilních telekomunikačních služeb
Stanislav Lepeška -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Leheň -
Návrh business modelu zaměřeného na poskytování kosmetických služeb
Nikola Havelková -
Charakteristika a analýza okolí vybraného podniku
Bára Halounková -
Situační analýza vybraného podniku
Hedvika Sobíšková -
Analýza vnějšího prostředí na zvoleném podniku.
Šárka Radová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Možnosti rozvoje malého podniku
Hana Mutňanská