Počítačem podporované experimenty v RVP člověk a příroda – Jan SLÁNSKÝ
Jan SLÁNSKÝ
Diplomová práce
Počítačem podporované experimenty v RVP člověk a příroda
Computer - Supported Experiments in Ambit education program human and nature
Anotace:
Diplomová práce nejprve uvádí do problematiky dnešního školství a využití počítačem podporovaných experimentů na základních školách. Zabývá se nalezením vhodných experimentů využitelných při výuce fyziky na základní škole. Experimenty jsou navrženy se zaměřením na procesy probíhající v lidském těle a na vytvoření mezipředmětových vazeb mezi fyzikou a biologií. U každého experimentu je vytvořen návod …víceAbstract:
Thesis treats of the problematics of today aducation and usage of computer-supported experiments in elementary schools. It deals with finding suitable experiments usable in elementary school physics. Experiments are designed with focus on processes in human body and on creation of relationship between physics and biology. Instructions for teacher, wrotksheet and duties for student are part of each …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2008
Identifikátor:
3850
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2008
- Vedoucí: RNDr. Libor Koníček, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SLÁNSKÝ, Jan. Počítačem podporované experimenty v RVP člověk a příroda. Ostrava, 2008. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 27. 06. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Přírodovědecká fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Přírodovědecká fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Fy-Bi
Práce na příbuzné téma
-
Výuka řemesel - projektová výuka základních řemeslných dovedností za použití metod daltonského plánu.
Stanislav Cibulka -
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová -
Výuka pomocných věd historických na středních školách v rámci projektové výuky
Jan Šrámek -
Terénní a projektová výuka s tematikou bitvy u Slavkova a napoleonských válek ve výuce dějepisu na základních školách
Gabriela Strejčková -
Výuka chemických výpočtů v rámci distanční výuky
Kristýna Kolaciová -
Výuka českého jazyka ve 3. ročníku ZŠ v kombinaci prezenční a dálkové výuky
Hana Jordánová -
Výuka tématu "Tropické oblasti" v geografické gymnaziální výuce
Karolína Derahová