Firemní identita a marketingový plán společnosti SAVI group s.r.o. před vstupem na trh – Bc. Radka Savi
Bc. Radka Savi
Diplomová práce
Firemní identita a marketingový plán společnosti SAVI group s.r.o. před vstupem na trh
Corporate identity and marketing plan of SAVI group s.r.o. before the market entry
Anotace:
Práce se zabývá firemní identitou a marketingovým plánem pro nově vznikající divizi společnosti specializující se na snížení energetické závislosti na běžném dodavateli elektrické energie v bytových a rodinných domech. Cílem práce je vypracování komplexní firemní identity a efektivního marketingového plánu, který pomůže společnosti vstoupit na trh. Práce se zároveň věnuje analýze současného trhu, konkurenčnímu …víceAbstract:
The thesis deals with the corporate identity and marketing plan for a newly established division of a company specializing in reducing energy dependence on the conventional electricity supplier in residential and family houses. The aim of the thesis is to develop a comprehensive corporate identity and an effective marketing plan to help the company to enter the market. The thesis also analyzes the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 1. 2025
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 2. 2025
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Přikrylová, Ph.D.
- Oponent: Hana Volfová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., Škoda Auto Vysoká škola o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
Škoda Auto Vysoká škola o.p.s.Magisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Mezinárodní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Neuro-linguistic programming techniques in marketing and business communication and their influence on the income of the company
Anastasiia Glazova -
The Plastic Age: Evaluation of Green Marketing Communication of Infiberry s.r.o. - Frusack
Lucie Stejskalová -
Metamorfozy reklamy v komunikační strategii vybrané značky
Nina Domash -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Tereza Janečková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Prvky multikulturality v corporate identity firem v ČR
Magda Neuwirthová -
Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu
Lucie Křemenová -
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
Alfred Czital
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses tmgiko tmgiko/2
6. 1. 2025