Využití metod dramatické výchovy při práci s emocemi v edukačním procesu v MŠ – Michaela SCHÖNOVÁ
Michaela SCHÖNOVÁ
Bakalářská práce
Využití metod dramatické výchovy při práci s emocemi v edukačním procesu v MŠ
Anotace:
Práce je zaměřena na využití metod dramatické výchovy při práci s emocemi v edukačním procesu v MŠ. Jejím cílem bylo vytvořit literárně-dramatický projekt pro předškolní děti zaměřený na práci s emocemi. Projekt byl ověřen v praxi v rámci akčního výzkumu, jehož prostřednictvím děti získávaly základní povědomí o existenci emocí, učily se emoce vnímat, zpracovávat a hovořit o nich. Teoretická část se …víceAbstract:
The text is mainly focused on the usage of drama methods when working with emotions in Kindergarten. The project was tested in practise as a part of a field research, through which children gained basic knowledge about the existence of emotions, learned how to perceive them, make sense of them and talk about them. The theoretical part explores the concept of emotions themselves and how they impact …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: MgA. Eva Gažáková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SCHÖNOVÁ, Michaela. Využití metod dramatické výchovy při práci s emocemi v edukačním procesu v MŠ. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Předškolní a mimoškolní pedagogika / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Mezioborová spolupráce tanečního, literárně-dramatického a výtvarného oboru (Projekt Květuška a její zahrádka)
Martina Dobešová -
Projekt Petr a Lucie
Adéla Zmrzlíková -
Literární projekt - pohádka a její využití v mateřské škole
Veronika Zemanová -
Muzikálový projekt jako prostředek seberealizace nadaných gymnaziálních studentů
Markéta ŠŇUPÁRKOVÁ -
Transport za věčnost - projekt na základě knihy
Tereza Mátlová -
Výtvarný projekt - Tvoříme a hrajeme dětské divadlo
Lenka ADAMCOVÁ -
Dramaticko-výchovný projekt v lesní mateřské škole se začínající skupinou
Petra Kadlecová -
Dramatická výchova jako prostředek k navazování vztahů mezi dětmi předškolního věku a seniory
Barbora Dohnalová