Daniel BROGYÁNYI

Bakalářská práce

1.Teoretická část: Problematika podvodního snímáni 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., kamera

1. Theoretical Part:The issue of underwater shooting 2. Practical Part:Audiovisual work or thematic set of audiovisual works, the length of at least 10 min., Camera
Anotace:
Filmovanie pod vodou je samostatná disciplína, ktorá vyžaduje špeciálne vybavenie aj mimoriadnu šikovnosť. Nesmierne dôležité pri kamerovaní pod vodou je udržať kameru v kľude. Filmovanie pod vodou má svoje vlastné množstvo problémov, z ktorých každý závisí od konkrétnych podmienok, taktiež je dôležité, aké zariadenie sa používa. Pri snímaní pod vodou sa predmety môžu zdať viac modré alebo zelené, …více
Abstract:
Filming underwater is a separate discipline that requires special equipment and special skill. Extremely important in filming under water to keep the camera still. Filming underwater has its own variety of issues, each of which depends on the specific circumstances, it is also important, what equipment is used. When shooting underwater objects may appear more blue or green, and depending on weather …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2013
Zveřejnit od: 14. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Art. Július Liebenberger, ArtD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BROGYÁNYI, Daniel. 1.Teoretická část: Problematika podvodního snímáni 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., kamera. Zlín, 2013. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 14.5.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 14. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe