Kateřina ČEČILOVÁ

Bakalářská práce

Event marketing

Event marketing
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá event marketingem. Teoretická část se zaměřuje na vysvětlení základních pojmů z oblasti marketingu a event marketingu, dále jsou zde popsány pojmy jako je marketingový mix a situační analýza. Praktická část se skládá z představení festivalu Pekelný ostrov, představení organizátorů, vymezení festivalu a cílové skupiny festivalu. Dále je popsán marketingový a komunikační …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with event marketing. The theoretical part focuses on the explanation of the basic concepts of marketing and event marketing, then concepts such as marketing mix and situational analysis are described. The practical part consists of an introduction of the Pekelný ostrov festival, introduction of the organizers, definition of the festival and the target group of the festival …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jan Petrtyl, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ČEČILOVÁ, Kateřina. Event marketing. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Marketingové řízení / Marketingové řízení