Analýza komunikačních kampaní při uvádění nových automobilů na trh – Bc. David Šafr
Bc. David Šafr
Diplomová práce
Analýza komunikačních kampaní při uvádění nových automobilů na trh
Analysis of communication campaigns regarding automotive product commercial launch.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem uvedení nových modelů automobilů na trhy a příslušnou integrovanou marketingovou komunikací s cílem zanalyzovat komunikační kampaně vybraného modelu automobilu příslušné značky na několika trzích Evropského kontinentu a navrhnout možná zlepšení celého procesu a formy integrované marketingové komunikace, které by vedlo k vyšší efektivitě marketingové komunikace vybrané …víceAbstract:
The thesis concerns the topic of new commercial product launch in automotive industry with focus on commercial product launch processes and integrated marketing communication. The aim is to analyze processed and communication campaigns of a chosen car model of relevant car manufacturer in several European markets and further to propose possible improvements that would lead to greater efficiency of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Štrach, Ph.D. Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Integrated marketing communications of selected company Club Prague
Petra Chovancová -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Company
Eli Goldmann -
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse -
Integrated Marketing Communication and Company’s Business Plan
Tatiana Runtova -
Integrated Marketing Communication and its implications
Ekaterina Buchukuri -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Barbora Perglová -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Timur Panov
Název
Vložil
Vloženo
Práva