Bc. Gabriela Kujová

Diplomová práce

Přesvědčení učitele mateřské školy o využití badatelských strategií vzdělávání

Kindergarten teacher's belief in using research education strategy
Anotace:
Předkládaná diplomová práce pojednává o problematice konceptu přesvědčení učitele mateřské školy v návaznosti na využití badatelsky orientovaného vzdělávání. V práci bylo provedeno výzkumné šetření pomocí participačního pozorování a doplněno obsahovou analýzou třídních vzdělávací programů vybraných mateřských škol. Empirická data jsou zaměřena na samotný výzkum v oblasti předškolního vzdělávání a jeho …více
Abstract:
The suggested diploma work concerns with the points of issue of a kindergarten teacher persuasion about usage of research oriented education. There was a research carried out via participation observation with added content analysis of the educational programs in classes in selected kindergartens in the empirical part. The focus of the research was on individual kindergartens, their educational programs …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. PaedDr. Adriana Wiegerová, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kujová, Gabriela. Přesvědčení učitele mateřské školy o využití badatelských strategií vzdělávání. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe