Analýza regionálního prodeje biopotravin v rámci specializovaných prodejen – Bc. Romana PETROUŠKOVÁ
Bc. Romana PETROUŠKOVÁ
Diplomová práce
Analýza regionálního prodeje biopotravin v rámci specializovaných prodejen
Analysis of Regional Forms Biofood Selling in Specialized Shops of Health Food
Anotace:
Biopotraviny jsou v současné době u spotřebitelů stále oblíbenější. Důvodem tohoto zvyšujícího zájmu je vyšší povědomí o těchto potravinách a větší dostupnost jejich prodeje. Specializované prodejny {\clq}qzdravé výživy``se tak stávají významným místem prodeje biopotravin, předávání zkušeností a získávání nových informací.Hlavním cílem práce je analýza prodeje biopotravin v rámci specializovaných prodejen …víceAbstract:
Nowadays the organic food is more and more preferred part of our consumption. The reasons of this situation are better knowledge of these products and easier ways how to buy them. Specialized organic food salesrooms become very important place of organic food sale, place of experience transfer and new information learning.The main aim of this thesis has been the organic food sales analysis in specialized …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 9. 2009
Zveřejnit od: 11. 9. 2009
Identifikátor:
11792
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 10. 2009
- Vedoucí: Ing. Hana Doležalová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PETROUŠKOVÁ, Romana. \textit{Analýza regionálního prodeje biopotravin v rámci specializovaných prodejen}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/tplt81/.
Jak správně citovat práci
PETROUŠKOVÁ, Romana. Analýza regionálního prodeje biopotravin v rámci specializovaných prodejen. Č. Bud., 2009. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 09. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 9. 2009 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingových opatření na podporu věrnosti zákazníků vybrané prodejny
Anna Jirglová -
Vybrané formy prodeje biopotravin - specializované prodejny "zdravé výživy".
Romana PETROUŠKOVÁ -
Návrh komunikační kampaně prodejny Juraj Kohl
Petra KOHLOVÁ -
Analýza konkurence prodejny se satelitní technikou
Aleš Kubínek -
Postavení biopotravin v současném maloobchodu.
Martina Cabanová -
Spotřebitelské vnímání biopotravin
Barbora Pokorná -
Analýza druhů biopotravin ve specializovaných prodejnách ,,Zdravé výživy‘‘ v Olomouckém kraji
Markéta Illíková -
Srovnání prodeje biopotravin v ČR a Německu
Iveta Beničová
Název
Vložil
Vloženo
Práva