Reklama v národní mutaci lifestylového časopisu pro muže - Esquire – Miloš TOMEK
Miloš TOMEK
Bakalářská práce
Reklama v národní mutaci lifestylového časopisu pro muže - Esquire
Advertising in national versions of magazines Esquire.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je prezentace několika analýz tiskové inzerce pánského lifesty-lového časopisu Esquire v ruské mutaci. Tato analýza může být vodítkem pro případné zadavatele reklamy na ruském trhu. Teoretická část práce je věnována představení ruského mediálního trhu s jeho nejvýznam-nějšími zástupci a charakteristikou mediálního mixu. Praktickou část tvoří analýzy a zhodnocení jednotlivých …víceAbstract:
The aim of this Bachelor´s work is the presentation of several analyses of press advertise-ments in the Russian version of the men´s lifestyle magazine Esquire. These analyses may serve as a guidepost for potential Czech submitters of advertisements in the Russian mar-ket. The theoretical section of the work is devoted to a presentation of the Russian media mar-ket, with its most influential players …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Identifikátor:
10696
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TOMEK, Miloš. Reklama v národní mutaci lifestylového časopisu pro muže - Esquire. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová -
Eye-tracking a jeho uplatnění při ověření míry registrace reklamního sdělení v tiskové inzerci
Kateřina Molišová -
Internet-nejrychleji rostoucí reklamní médium a jeho vztah k tradičním formám inzerce
Eva HANNICHOVÁ -
Apely v televizní reklamě
Lenka Sedláčková -
Rodina v reklamě, reklama v rodině
Slávka Hepnarová