Miloš TOMEK

Bakalářská práce

Reklama v národní mutaci lifestylového časopisu pro muže - Esquire

Advertising in national versions of magazines Esquire.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je prezentace několika analýz tiskové inzerce pánského lifesty-lového časopisu Esquire v ruské mutaci. Tato analýza může být vodítkem pro případné zadavatele reklamy na ruském trhu. Teoretická část práce je věnována představení ruského mediálního trhu s jeho nejvýznam-nějšími zástupci a charakteristikou mediálního mixu. Praktickou část tvoří analýzy a zhodnocení jednotlivých …více
Abstract:
The aim of this Bachelor´s work is the presentation of several analyses of press advertise-ments in the Russian version of the men´s lifestyle magazine Esquire. These analyses may serve as a guidepost for potential Czech submitters of advertisements in the Russian mar-ket. The theoretical section of the work is devoted to a presentation of the Russian media mar-ket, with its most influential players …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Identifikátor: 10696

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2009

Citační záznam

Jak správně citovat práci

TOMEK, Miloš. Reklama v národní mutaci lifestylového časopisu pro muže - Esquire. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace