Image Rodinného vinařství Jan Plaček – Nikola Šmídová
Nikola Šmídová
Bakalářská práce
Image Rodinného vinařství Jan Plaček
Image of Jan Plaček Family Winery
Anotace:
Bakalářská práce ma za cíl hodnotit vybrané prostředky marketingové diferenciace Rodinného vinařství Jan Plaček. Teoretická část bude zaměřena na moderní trendy marketingu, se zaměřením na image. Praktická část představí zkoumanou firmu a vinařskou oblast, ve které působí. Vlastní výzkum se zaměří na současnou image vinařství mezi stávajícími zákazníky a jejich hodnocení změny etikety. Na základě zjištěných …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.