Andreas FAJMAN

Bakalářská práce

Kniha a její adaptace v rámci digitání hry

Book as an adaptation within the digital game
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá knižní adaptací v rámci digitální hry. V teoretické části se zabýváme rozdíly mezi fikčním světem knih a virtuálním světem digitální her. Dále pak prozkoumáváme metody filmové adaptace, které by mohli být použitelné pro digitálněherní adaptaci. V empirické části se zabýváme samotnou adaptací. Konkretně se jedná o knižní adaptaci digitální hry Assassin's Creed a digitálněherní …více
Abstract:
The bachelor´s thesis deals with the literary adaptation in the context of digital game. The teoretical part deals with the differences between the fictional world of books and the virtual world of digital games. Furthermore, we investigate the methods of film adaptation that might be useful for game adaptation. The empirical part deals with the actual adaptation. Specifically, the literary adaptation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 8. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Tomáš Suk

Citační záznam

Jak správně citovat práci

FAJMAN, Andreas. Kniha a její adaptace v rámci digitání hry. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta