Využití akordeonu v hudební výchově dětí předškolního věku – Lucie BAĎUROVÁ
Lucie BAĎUROVÁ
Bakalářská práce
Využití akordeonu v hudební výchově dětí předškolního věku
The use of accordeon in music lessons for per-school children
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o významu hudby pro rozvoj osobnosti a rozdílu mezi harmonikou a akordeonem. Blíže představuje tento ne příliš obvyklý hudební nástroj. Najdeme zde příklady využití akordeonu v instrumentálních činnostech. Zjistíme, zda u vybraných mateřškých škol při instrumentálních činnostech využívají akordeon a jiné nástroje Orffova instrumentáře a jak často v mateřských školách probíhá …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the sense of music for the personality development and the difference between a harmonica and an accordion. The not very typical music instrument - an accordion - is described here more in detail. There are also examples for the usage of an accordion in instrumental activities. It shows how much an accordion and other instruments of the Orff armamentarium are being used …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2009
Zveřejnit od: 8. 4. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 5. 2009
- Vedoucí: PhDr. Šárka Zedníčková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BAĎUROVÁ, Lucie. Využití akordeonu v hudební výchově dětí předškolního věku. Ostrava, 2009. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 08. 04. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 4. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Mistr Rajhradského oltáře - edukační program pro estetickou výchovu na střední škole
Michaela Gerichová -
Rámcový vzdělávací program a jeho naplnění v běžné a rozšířené hudební výchově
Barbora NERMUŤOVÁ -
Vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Tereza FEBROVÁ -
Obsahová analýza časopisů určených pro předškolní věk s přihlédnutím k požadavkům vzdělávání vymezených v Rámcovém vzdělávacím programu pro předškolní vzdělávání
Kristýna NOVÁKOVÁ -
Tvorba integrovaných tematických plánů pro předškolní vzdělávání s důrazem na pohybovou složku
Petra Lopourová