Petr Hirschner
Bakalářská práce
Coffead - Feel the coffee.
Coffead - Feel the Coffee.
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřená na návrh efektivní strategie pro zvolený podnik, který se specializuje na prodej zrnkové kávy do rodin i firem. V práci je provedena řada analýz vnitřního i vnějšího prostředí a na základě jejich výstupů je potom vytvořen následný návrh. Práce je velmi autentická, jelikož vychází z vlastních úspěchů i neúspěchů. Tahle práce propojuje teoretickou část s následnou praktickou …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the design of an effective strategy for a selected enterprise that specializes in the sale of coffee beans to families and companies. A series of analyses of the internal and external environment are carried out in the thesis and the subsequent proposal is then developed based on the outputs. The thesis is very authentic as it is based on its own successes and failures …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martin Cenek, Ph.D.
- Oponent: Lucie Mašterová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Potential risks in international trade and its solution
Manyu Rong -
The Analysis of the Involvement of the Company into International Trade
Jiří Heřman -
Corruption and International Trade
Reinolf Agyei -
Management of international trade of a company
Petr Ouvín -
Position of Kazakhstan in International Trade and Business
Yekaterina Batyrkhanova -
Effects of International Trade on Income and Consumption in Sub-Saharan Africa
Raymond Kofi Adjei -
Effect of International Trade on Industry Structure in Ghana
Eva Lamptey -
Business strategie malého podniku
Natálie Skřičková