Miroslava MACHŮ, DiS.

Bakalářská práce

Specifika a účinnost vizuálních propagačních prostředků v místě prodeje

Specification and effectiveness of visuals promotional materials on sales points
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na specifika a účinnost vizuálních propagačních pro-středků na prodejních místech. V rámci zpracování této bakalářské práce byly zmapovány aktuálně využívané vizuální propagační prostředky na vybrané prodejně a popsána jejich specifika. Cílem bakalářské práce pak bylo skrze osobní skryté pozorování ověřit vlastní účinnost POS materiálů ve smyslu dopadu na přímý prodej …více
Abstract:
This bachelor work is focused on specification and effectiveness of visuals promotional materials on sales points. The aim of this work is to analyze daily used visual promotional materials and describe it´s specifics. The next step than, thanks to personal surveillance, test their own effectiveness in the direct impact on sales. The Theoretical part presents issues of marketing and communication mix …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Zveřejnit od: 27. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MACHŮ, Miroslava. Specifika a účinnost vizuálních propagačních prostředků v místě prodeje. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 27. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe