Podpora prodeje zaměřená na konečného spotřebitele ve vybrané obchodní jednotce – Bc. Monika DAVIDOVÁ
Bc. Monika DAVIDOVÁ
Diplomová práce
Podpora prodeje zaměřená na konečného spotřebitele ve vybrané obchodní jednotce
Sales promotion focused on consumers in a selected retail unit
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá tématem podpory prodeje ve vybrané obchodní jednotce. V teoretické části práce je vymezen vznik obchodu, jeho členění funkce a specifika. Následující kapitola popisuje marketingovou komunikaci, která je členěna do 5 ti hlavních kategorií - reklama, osobní prodej, podpora prodeje, public relations a direct marketing. Literární rešerši uzavírá kapitola marketingový výzkum …víceAbstract:
This thesis is focusing on the sales promotion at a selected retail unit. The theoretical part of this work focuses on history of trade, its diversification, functions and specifics. The following chapter describes marketing communications and is split into 5 different categories advertisement, personal selling, sales promotion, public relations and direct marketing. The literary recherche concludes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Bc. Alena Srbová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DAVIDOVÁ, Monika. \textit{Podpora prodeje zaměřená na konečného spotřebitele ve vybrané obchodní jednotce}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/tqie43/.
Jak správně citovat práci
DAVIDOVÁ, Monika. Podpora prodeje zaměřená na konečného spotřebitele ve vybrané obchodní jednotce. Č. Budějovice, 2018. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Denisa Kronusová -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Kateřina Formanová -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Alena Kostečková -
Marketingová komunikace maloobchodní sítě COOP a návrh nových forem marketingové komunikace pro značku COOP
Jan Špetla -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Lucie Klečacká -
Marketingová komunikace v maloobchodní jednotce New Yorker, s. r. o.
Michal Vašíček -
Marketingová komunikace společnosti Kaufland
Kavka Kavka -
Marketingová komunikace vybraného maloobchodního řetězce
Michaela Juhaňáková
Název
Vložil
Vloženo
Práva