Spotřební chování zákazníků v restauracích s rychlou obsluhou – Jarmila ŠINDELÁŘOVÁ
Jarmila ŠINDELÁŘOVÁ
Bakalářská práce
Spotřební chování zákazníků v restauracích s rychlou obsluhou
Consumer behavior of customers in fast-food restaurants
Anotace:
Předložená bakalářská práce je zaměřena na spotřební chování zákazníků v restauracích s rychlou obsluhou. Jejím cílem je analyzovat faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků. Teoretická část se zabývá nákupním rozhodovacím procesem, faktory ovlivňující nákupní chování zákazníka a stravovacími službami se zaměřením na fastfoodové restaurace. Předmětem praktické části bylo představení fastfoodových …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the consumer behavior of customers in fastfood restaurants. The objective is to analyze the factors influencing the buying behaviour of customers. The theoretical part deals with the buying process, the factors influencing the buing behavior of customer and the catering services focusing on fastfood restaurants. The practical part is devoted to introduce the fastfood …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠINDELÁŘOVÁ, Jarmila. Spotřební chování zákazníků v restauracích s rychlou obsluhou. Plzeň, 2018. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Veronika Blaniková -
Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků nezávislých knihkupectví
Eliška Zaoralová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Faktory ovlivňující nákupní proces spotřebitele v oblasti výživových doplňků
Kateřina Hanišová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
Kristýna Holasová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
Šárka Egermaierová -
Faktory ovlivňující nákupní chování s důrazem na nákup oblečení
Viktorie Soukupová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu spodního prádla a oblečení
Jiřina WEINEROVÁ