Specifika marketingové komunikace udržitelných módních značek – Phuong Lan Nguyen
Phuong Lan Nguyen
Bakalářská práce
Specifika marketingové komunikace udržitelných módních značek
Specifics of Marketing Communication of Sustainable Fashion Brands
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá specifiky marketingové komunikace udržitelných módních značek. V teoretické části nabízí vhled do aktuálního stavu módního průmyslu a jejích problematických oblastí, které se úzce dotýkají životního prostředí, etické výroby a dodržování férových pracovních podmínek. Dále pak popisuje fenomén fast fashion, který je hybatelem nákupního chování dnešních spotřebitelů. Reakcí …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the specifics of marketing communication of sustainable fashion brands. The theoretical part offers an insight into the current state of the fashion industry and its problematic areas, which are closely related to the environment, ethical production and compliance with fair working conditions. It also describes the phenomenon of fast fashion, which is the driving force …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Petr Vlasák
- Oponent: Vladimíra Khelerová, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Kreativní marketing
Práce na příbuzné téma
-
What influences the decision of consumers to purchase sustainable fashion?
Dorota Cikánová -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
Role of EU in Sustainable Fashion Development
Barbora Geršlová -
Udržitelná móda jako příležitost: prosazování alternativ k fast fashion
Nikola Režňáková -
Kapitalisticky realizmus, etická móda a slow fashion
Daša Turská -
Segmentace zákazníků na trhu slow fashion v České republice
Katsiaryna Babenka -
Vliv sociálních sítí a influencerů na fast fashion a slow fashion
Kateřina Kohoutová -
Spotrebiteľské správanie na trhu módneho priemyslu so zameraním na Slow Fashion
Lucia Nikola Kubranová
Název
Vložil
Vloženo
Práva