Rizika a výhody využití umělé inteligence v podnikovém marketingu – Tomáš Machatý
Tomáš Machatý
Bakalářská práce
Rizika a výhody využití umělé inteligence v podnikovém marketingu
Risks and benefits of using artificial intelligence in business marketing
Anotace:
Práce je věnovaná umělé inteligenci a jejím využitím v marketingu. Konkrétně se zaměřuje na chatboty a jazykové modely. Také se věnuje samotnému fungování umělé inteligence a jejímu využití v dalších oborech. Velká část je věnována prompt engineeringu, který je přímo spjatý s chatboty.Abstract:
This thesis is devoted to artificial intelligence and its use in marketing. Specifically, it focuses on chatbots and language models. It also discusses the actual functioning of artificial intelligence and its use in other fields. A large part is devoted to prompt engineering, which is directly related to chatbots.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jana Heckenbergerová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Machatý, Tomáš. Rizika a výhody využití umělé inteligence v podnikovém marketingu. Pardubice, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Informatika a systémové inženýrství / Informační a bezpečnostní systémy
Práce na příbuzné téma
-
Umělá inteligence a její využití v marketingové komunikaci
Jakub Červencl -
Umělá inteligence v moderním marketingu –analýza vybraných případů
Caroline Novitskaia -
Budoucnost umělé inteligence v marketingové komunikaci
Alžběta Brožková -
Digitalizace života a umělá inteligence – pokrok nebo apokalypsa?
Kryštof Rožek -
Využití umělé inteligence v marketingových procesech
Kateryna Narusevych -
Integrace technologií a prvků umělé inteligence v marketingu
Tomáš Tieze -
Využití umělé inteligence v marketingu
Eva Němcová -
Digitalizace života a umělá inteligence – pokrok nebo apokalypsa?
Alona Tomusiak