Tomáš Machatý

Bakalářská práce

Rizika a výhody využití umělé inteligence v podnikovém marketingu

Risks and benefits of using artificial intelligence in business marketing
Anotace:
Práce je věnovaná umělé inteligenci a jejím využitím v marketingu. Konkrétně se zaměřuje na chatboty a jazykové modely. Také se věnuje samotnému fungování umělé inteligence a jejímu využití v dalších oborech. Velká část je věnována prompt engineeringu, který je přímo spjatý s chatboty.
Abstract:
This thesis is devoted to artificial intelligence and its use in marketing. Specifically, it focuses on chatbots and language models. It also discusses the actual functioning of artificial intelligence and its use in other fields. A large part is devoted to prompt engineering, which is directly related to chatbots.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Jana Heckenbergerová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Machatý, Tomáš. Rizika a výhody využití umělé inteligence v podnikovém marketingu. Pardubice, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

Univerzita Pardubice

Fakulta ekonomicko-správní

Bakalářský studijní program / obor:
Informatika a systémové inženýrství / Informační a bezpečnostní systémy