Bc. Lenka HECZKOVÁ
Diplomová práce
Pedagog nadaného žáka
Educator of Gifted Pupil
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou nadání, nadaných žáků, především pak pedagogem nadaného žáka. Teoretická část práce je věnována objasnění pojmu a přístupů k nadání, charakteristickým projevům nadaného žáka na základní škole. Následuje kapitola zahrnující pedagoga nadaného žáka, jeho požadované kompetence, kvality a možnosti vzdělání v tematice nadání. Praktická část si klade za cíl odhalit …víceAbstract:
The thesis comprises giftedness, gifted pupils and especially teacher of gifted pupils. Theoretical part briefly describes definitions and conceptoins of giftedness, typical characteristics of gifted pupils at primary school. The main chapter deals with teacher of gifted pupil, required qualities and education of gifted pupil teacher in the field of giftedness. Research is focused on feelings about …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2012
Zveřejnit od: 4. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2012
- Vedoucí: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HECZKOVÁ, Lenka. Pedagog nadaného žáka. Ostrava, 2012. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Rozšíření kompetencí sociálního pedagoga u mimořádně nadaných žáků
Denisa Josífková -
Sociální a emoční charakteristiky nadaných dětí
David Macek -
Vzdělávání nadaného žáka
Lucie Havlíčková -
Vliv třídního učitele na začlenění nadaného žáka do třídního kolektivu
Barbora SVOBODOVÁ -
Pedagog nadaného žáka na základní škole a gymnáziu
Petra POLÍVKOVÁ -
Pedagog nadaného žáka na základní škole a gymnáziu
Petra POLÍVKOVÁ -
Identifikace nadání a mimořádného nadání žáků běžné základní školy
Pavla Francová -
Přesnost a struktura rodičovského a učitelského posouzení schopností dětí v kontextu mimořádného nadání
Michal Jabůrek