Interní komunikace ve firmě Tierra Verde s.r.o. – Bc. Tomáš Mikulica
Bc. Tomáš Mikulica
Diplomová práce
Interní komunikace ve firmě Tierra Verde s.r.o.
Internal Communications at Tierra Verde s.r.o.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá interní komunikaci ve firmě TIERRA VERDE s.r.o. kde roz-vádí a navazuje na autorovu Bakalářskou práci na dané téma. Hlavním cílem práce je zhod-nocení aktuálního využití a efektivity interní komunikace v horizontálním i vertikálním rámci, v závislosti na růstu firmy, a její nastavení do budoucna. Teoretická část definuje a zachycuje podstatu základních termínů a pojmů spojených …víceAbstract:
The diploma thesis deals with internal communication in the company TIERRA VERDE s.r.o. where he addresses and follows the author's Bachelor Thesis on a given subject. The main goal of the thesis is to evaluate the current use and effectiveness of internal communi-cation in the horizontal and vertical framework, depending on the growth of the company, and its setting in the future. The theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Mikulica, Tomáš. Interní komunikace ve firmě Tierra Verde s.r.o.. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Podnikatelská kultura, image podnikatele a jejich řízení
Bibiana Janebová -
Firemní kultura a sociální marketing nadnárodní firmy Baťa
Otakar Gráf -
Společenská odpovědnost firem a její vliv na firemní image
Stanislav Grec -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na poptávku a image firmy
Iva Jančíková -
Vliv Corporate Image na zaměstnance a zákazníky
Andrea Proschekova -
Analýza a stanovení funkčních pravidel a procesů chování pro manažera a organizaci pomocí aplikace psychologických věd
Josef Štaif -
Firemní identita, image, kultura
Pavla Škarýdová -
Interní komunikace Tierra Verde s.r.o. a její srovnání v rámci teorie a praxe
Tomáš Mikulica