Využití nástroje FLASH v reklamních animacích – Dan Svoboda
Dan Svoboda
Bakalářská práce
Využití nástroje FLASH v reklamních animacích
Usage of FLASH tool in advertising animations
Anotace:
Prostřednictvím animace dochází k uvedení statických obrázků do pohybu. Speciálním způsobem zaznamenávání a rychlým postupným zobrazením detailně se lišících snímků, dochází k vytváření dojmu pohybu. Tento způsob promítání využívá nedokonalosti lidského zraku, který považuje rychlý postupný posun za ladný pohyb a soulad. Progresivním vývojem od originálních, ručně kreslených snímků, dochází k odstranění …víceAbstract:
The animations change the static pictures into the movable ones. By special recording and then fast playing a lot of pictures one by one, which differ only by details, it looks like moving. This way of playing makes the best of imperfection of human eye, which considers fast changing like a smooth moving. By progress from original, hand drawn pictures, there is less work difficulty, and author …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Václav Vostrovský, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Česká zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Informatika
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva