ŠKODA AUTO a.s. a její vliv na segmentaci českého automobilového trhu – Roman Hrdina
Roman Hrdina
Bakalářská práce
ŠKODA AUTO a.s. a její vliv na segmentaci českého automobilového trhu
ŠKODA AUTO a. s. and it´s influence on the segmentation of the Czech automotive market
Anotace:
Tato bakalářské práce má za cíl analyzovat český a evropský automobilový trh, popsat postavení společnosti Škoda Auto a. s. na trhu a navrhnout vhodné řešení ke zvýšení jejího prodeje. Teoretická část je zaměřena na segmentaci, její typy, fáze, úrovně a tržní zacílení. Dále popisuje automobilový průmysl v České republice, faktory ovlivňující vstup na trh a jeho členění vozidel. V závěru se soustředí …víceAbstract:
This bachelor thesis aims at analysing the Czech and European automotive market, describing the position of Škoda Auto a. s. on the market and proposing suitable solution to increase its sales. The theoretical part focuses on segmentation, its types, phases, levels and market targeting. It also describes the automotive industry in the Czech Republic, factors influencing market entry and vehicle segmentation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Jitka Šturmová, Ph.D. MBA
- Oponent: Ondřej Horák, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Segmentace automobilového trhu
David Frinta -
Segmentace automobilového trhu
Ondřej Med -
Segmentace zákazníků vybrané prémiové značky
Jana TANČINOVÁ -
Marketingová komunikace při vstupu firmy Inter Cars Group na nový trh - Itálie
Michal Tošovský -
Škoda's Marketing Strategy of Penetration the Czech Market with Electric Cars
Daria Iushkina -
Vstup firmy Alfa cars na trh v Rumunsku
Martin Novotný -
Hedonický přístup k tvorbě cen: sekundární trh s osobními automobily
Jan Kadlček -
Trh ojetých vozů v České republice
Tomáš Leinweber
Název
Vložil
Vloženo
Práva